terça-feira, outubro 11, 2005

Eu, eu, eu...

Testezinhos da treta... :)

Porque não tive paciência para mais, uns davam resultados que não tinham nada a ver comigo, outros eram estúpidos demais... Mas ao menos estes (acho que) bateram certo... Certo? :)

Your Career Type: Artistic

You are expressive, original, and independent.
Your talents lie in your artistic abilities: creative writing, drama, crafts, music, or art.

You would make an excellent:

Actor - Art Teacher - Book Editor
Clothes Designer - Comedian - Composer
Dancer - DJ - Graphic Designer
Illustrator - Musician - Sculptor

The worst career options for your are conventional careers, like bank teller or secretary.

You Are Italian Food

Comforting yet overwhelming.
People love you, but sometimes you're just too much.


Cheese Pizza

Traditional and comforting.
You focus on living a quality life.
You're not easily impressed with novelty.
Yet, you easily impress others.


Your Inner Child Is Happy

You see life as simple, and simple is a very good thing.
You're cheerful and upbeat, taking everything as it comes.
And you decide not to worry, even when things look bad.
You figure there's just so many great things to look forward to.


You Are a Strawberry Daiquiri

You're a fun, playful drinker who loves to party.
You may get totally wasted, but you're always a happy drunk!
Tentem também...

3 Comments:

Blogger mir said...

pizza de queijo.. tinha de ser.. :P

23:39  
Blogger Mary Mary said...

Fui fazer e fiquei-me pelo primeiro... Deu tudo errado!! Nem sequer experimentei os outros... :P
Amanhã tento outro... :P

21:47  
Blogger Mary Mary said...

Mexican food? Picante, dou murros mas apesar de tudo as pessoas gostam de mim? Não é bem isso... :P
Não sou nada assim!
Cheese Pizza deu certo! Vá lá, um até agora...
Inner Child happy! Também deu certo!
Appletini? Sou uma rapariga de festas (concordo), mas quando bebo fico com mais sex appeal? Não me parece... :P Mas se for, olha ainda bem!!
E pronto fiz o teste e aqui estão os resultados... :P

11:12  

Enviar um comentário

<< Home